Så er juni slut og dermed også min lille challenge om at løbe hver dag. Dette har gået lidt udover programmerne fra Michael, men det er slut nu(selvom jeg endnu ikke har holdt en hviledag – ups). Nu er det tilbage til Michaels programmer. Eftersom at det er lidt tid siden jeg har delt mit løbeprogram, så tænkte jeg at det var ved at være tid igen og derfor kommer her mit program for den næste uge.

Mandag: 10 km i 5.40-6.10
Tirsdag: 2 km i 5.40-6.10, 10 X 400 m i 4.20 med 200 m jog imellem, 2 km i pace 5.40-6.10
Onsdag: Hviledag
Torsdag: 8 km i 5.40-6.10
Fredag: 2 km i 5.40-6.10, 4 x 1200 m i 4.35, 300 m jog imellem, 2 km i 5.40-6.10
Lørdag: Hviledag
Søndag: 13 km i 5.40-6.10 og 3 km i 5.00

I alt: 54 km.

Hertil supplerer jeg med nogle strækøvelser og styrkeøvelser efter hvert pas, men det kommer der måske et indlæg om på et andet tidspunkt 😊

 Følg med på InstagramFacebook og Bloglovin 🙂

CarinaVergmann

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.